Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2013 21:39 - Актуална съвременна история
Автор: atil Категория: История   
Прочетен: 5418 Коментари: 2 Гласове:
15

Последна промяна: 15.06.2013 18:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Върнах се изненадващо от командировка и заварих вратата на нашия апартамент заключена. Отвътре се чуваше веселия кикот на жена ми и познатият до болка глас на моя най-добър приятел.

image

Без да отключват вратата, те ми казаха, че двамата се обичат истински и затова предстои да се видим на бракоразводното дело. А дотогава мога да спя в която си искам градинка, а ако завали - в чакалнята на централна гара.
Признавам, че не можах да се съвзема от този неочакван житейски шок и реших да се самоубия.
Покатерих се върху парапета пред моста на НДК, погледнах надолу към асфалта, а след това замижах и приклекнах за скок. Изведнъж обаче ме спря женски глас:

image

- Стойте! Защо скачате?
- Жена ми ме изгони - погледнах аз към симпатичната девойка, застанала наблизо. - Няма къде да отида и затова няма смисъл да живея!
Девойката се оказа с добро сърце и ме покани да преспя в нейния дом.
При нея изкарах месец, но ме съкратиха от фирмата и аз пак се качих на моста, за да скоча.
- Защо искате да се самоубиете? - попита ме един дядо.
- Жена ми ме изгони, съкратиха ме, нямам собствен дом, пари и работа - за какво да живея? - простенах аз.
Старецът се оказа вдовец и ме приюти в дома си, за да ми обяснява защо има смисъл да се живее. С пенсийката си купуваше хапване и за двама ни, докато един ден ме сви стомахът.
Отидох в болницата и от информацията разбрах, че за прегледите и изследванията трябва да платя такава сума, сякаш съм ударил джакпота от тотото.

image

Затова без да се замислям направо отидох на моста пред НДК и по навик се покатерих да скачам.
За моя изненада не чух никой да ме спира и да предлага да спаси живота ми.
Огледах се и видях някакъв младок с фотоапарат.

image

- Като скочиш, разпери широко ръце, за да стане хубава снимката на самоубийството - посъветва ме той. - Все пак това ще бъде последната снимка в твоя живот!
- И минете малко по-наляво, че тук сте точно срещу слънцето - насочи телевизионна камера срещу мен ненадейно появил се оператор.
Втори фотограф също насочи обектив към мен.
- И не се туткайте, а скачайте, защото вестникът ми се завърта в печатницата в пет часа и за да излезе снимката на първа страница, трябва да я предам след петнайсет минути! - защрака той.
- Какви минути? - изпищя млада радиорепортерка със синя коса и ме бутна с микрофона си. - Новините започват само след петнайсет секунди! С включване на живо от мястото на самоубийството!
Аз политнах, виждайки как фотоапаратите запечатват самоубийството ми за първа страница, радиостанциите го предават на живо, а телевизионните камери показват полета ми като Икар - на фона на слънцето.

Признавам, че този път си бях направил сметката много погрешно - да чакам милосърдие и спасение от журналисти, чиято единствена цел е да те вкарат в новините.
А след това - и в гроба.




източник : в-к Десесант бр.24,2013 г.


П.П. Само че в реалният живот не всички истории така протичат и не всички така завършват. Макар черният хумор в случая да е съвсем истински. Ако къщата има темели а дървото корени, то силният човек има духовни бази...Веднъж ни внушават да живеем, друг път да мрем, а който не се интересува и не му пука за техния свят е най-здравословно за него...Да се самоубиват те! Да си самоизяждат мършите! 
Надарените виждащи отдавна са ни подсказали:

Чел съм нявга, слушал съм да казват
славни и прочути мъдрословци
на уста с презрителна насмешка,
че народът – туй е стадо овци.

Помами ги хитро и след тебе
в огъня дори без страх ще дойдат.
– Може би! Стада съм виждал често,
ала все магарета ги водат!

Д.Дебелянов


Милосърдие и спасение от никого не чакай! А ако ти трябва нещо от живота - вземи си го!








Гласувай:
15



1. atil - Това вече е виц: Баща и син отишли ...
15.06.2013 21:42
Това вече е виц:
Баща и син отишли на обществена баня. Докато вървели по мокрите плочки, детето се подхлъзнало. Обаче не паднало, а успяло да се хване за интимните части на баща си. Тогава таткото се усмихнал и казал:


- Видя ли, сине, ако беше с майка си, щеше да си счупиш главата

цитирай
2. atil - Колкото до водачите на българ...
15.06.2013 21:55
Колкото до водачите на българските стада те явно ни водят по такива пътища по които да се загубим и обезличим, за да не можем да сме себе си. Ние вече приемаме за чуждо и това, което някога предците ни са дали на другите...?!
За целта на оправията - първо трябва да спрат гражданските стада, да се влачат подир магаретата и да живеят по техния акъл!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: atil
Категория: История
Прочетен: 5673533
Постинги: 555
Коментари: 2639
Гласове: 3660
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930