Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2013 17:36 - Истинско сбогуване с блог.бг.
Автор: saportok Категория: Хоби   
Прочетен: 16488 Коментари: 44 Гласове:
87

Последна промяна: 13.01.2013 17:36


Някои приятели знаят,че от около седмица свръх себе си стоях тук.Дебатът приключи,за мое облекчение и вече мога да си взема довиждане.
http://debator.blog.bg/history/2013/01/10/debat-otnosno-tvyrdeniiata-na-sparotok-tema1.1040472
На тези след мен препоръчвам:блог.бг не е място за дебат,а и в някои случаи трудно се дебатира.Не искам да описвам случките,едни ще кажат по моя вина,други-не.Но дебатът не беше дебат,а бе обърнат на"лов на вещици"на няколко полета и вещицата бях аз.

-Не дойдох със злоба,нито за саморазправа,но не ми харесва това,в което се превръщам и затова спирам.Всички,чели начисто блога ми са видели изострящия се тон(определено с причина).Лични атаки срещу някого,обиди или заплахи също не отпращам.Но:Ситуацията излиза от чиито и да е контрол,и най-разумно ми се струва да я прекратя.От нас зависи.Ако разбира се феновете на противника имат други идеи,няма как да им попреча да ги реализират.Ако решат,може и да ме задържат.Иначе не само че няма да се връщам,ще се радвам да не се връщам тук заради нервите,които ми причини това място.Да,и аз,и не само аз имам вина.

-Благодаря Ви,приятели.Ще ми липсвате.Оказахте се много,на повечето вече имам контактите,други знам как да намеря.Извинявам се,че Ви въвлякох в това.Явно не знаех какво е.Сигурно не Ви е приятно да чуете това,може дори да изглежда,че Ви оставям сами,но за съжаление е най-доброто,което мога да направя.Аз за Вас съм само проблем.Благодаря Ви за подкрепата и се надявам да се срещнем пак далеч оттук.Стойте настрана от нови проблеми.Тези стигат;дотук са виртуални и идеологически,ако и да се опитват да ги пренесат на други полета.

-Опонентите ми-Вие сте такива,каквито сте.Не ми и беше цел да Ви променям.Препоръката ми е да бъдете само малко по-контролирано такива,защото това,в което ще обвините мен,е в голяма степен Ваше дело.Събаряте собствената си къща и пак ще го направите.Написах една поучителна история по въпроса,но ще я спестя.Култура и самоконтрол никому не са прекалено много.Да,и оставете най-после Лео на мира.И преди Ви го казах.

-На sparotok му казах.С опита ми днес,с реакциите и негативизма,който събрах,преди месец нямаше да си регистрирам блог.Вина и двамата имаме.Аз-за избора в началото,той-за избора след това.Избрах остра форма на критика.Не знам дали той ще признава вината си.Аз положих някакви усилия да оправя миналото(не да го залича).Бъдещето е в негови ръце,надявам се(но не вярвам)ловът на вещици да приключи след мен и заклетите му последователи да не виждат мен във всеки възразил и да не се мъчат да душат всеки опонент.Идейни различия се решават не само със саморазправи.Даже със саморазправи само се задълбочават.Дано се справят,макар че не вярвам.Както и те не вярват че си тръгвам,нали?Но опитайте.Ще Ви кажа,че имената имат много форми,но нервите и разочарованието-една.

-Надявам се искрено,че това беше всичко от мен в блог.бг.Време е да си взема сбогом с някои хора лично.Ако има и друго,простете.Надявам се утре сутрин,като дойда да одобря последните коментари,повече да не ми се налага да влизам и пиша тук.
Бъдете здрави!Бог с Вас!




Гласувай:
93



1. seasonofthewitch - :)
13.01.2013 17:43
Влизам само за да си взема довиждане с теб и да ти пожелая здраве,както и по-креативна компания.Ловът на вещици не е необичайна практика в интернет,но има много по-интересни неща,с които хората можем да си уплътняваме времето.
Беше ми приятно,че те четох в Блог бг.
Поздрави!:)
цитирай
2. tikoev - - Когато блесне светлината, най...
13.01.2013 18:04
- Когато блесне светлината, най-често бързат да я загасят, защото я приемат за пожар. Балзак
Поздрави! :)
цитирай
3. apostapostoloff - Уважаеми г-н Запъртък,
13.01.2013 18:15
думата дебати няма единствено число. Напуска ни още един неграмотен льольо. Сбогом.
цитирай
4. theeconomist - На кого ни оставяш????
13.01.2013 18:19
Блогът ще се превърне в тракийска гробница без теб! :-))))))))

п.п. Бе, ще се върнеш, ти, ама..............
цитирай
5. ferhunde - Аз също по цели месеци си отдъхвам от ...
13.01.2013 18:19
Аз също по цели месеци си отдъхвам от блога и публикувам само стихове в сайтовете.
Моето мнение е ясно. Никога не съм напускал сам някой сайт. Трили са ме, вкл. и тук, но не бягам. Изглежда проява на малодушие от твоя страна, послушай ме.
Но з защо го приемаш така? Не си ли дебелокожа? По мен непрекъснато се сипе помия, сега две курви също го правят, и какво от това?
Според мен запази присъствието си. Публикувай и станалите си постинги и си иди след Серафимов.
цитирай
6. joysii - Съжалявам. Сега Спароток и комп...
13.01.2013 18:32
Съжалявам.
Сега Спароток и компания ще потриват доволно ръце и ще се усмихват под мустак.
Отърваха кожата.
Така си мислят, предполагам.
Прогониха те с простотии, обиди и заплахи.
Само че те, горките простовати хора ,изобщо не загряват,че всъщност много ярко и впечатляващо презентираха своята същност, а именно - никой не се изненада от просташките реакции на Спаро и КО, нито от безсилието проявено пред интелигентността на една дама.
Ще ми липсваш.
Но и бих казала,че блог.бг. не е място за интелигентни хора. Ние се мяркаме тук отвреме навреме, за развлечение, или за запушване на устата на някой разквичал се глупак. Иначе си гледаме професиите и ежедневните ангажименти.
За съжаление, през всичкото останало време, в блог.бг. се пишат саааамо тъпотии.
............
Не ти казвам сбогом. Идвай пак. И да не ти пука за охлювите.:):):):))
цитирай
7. rustam - Дааааа,
13.01.2013 18:33
така е: тук не е място за дебат, абсолютно си прав. Когато умният човек го разбере, тогава престава да прилича на своите зомбирани "опоненти", тогава започва наистина да се радва на "блоговия" живот.

Истинската наслада идва, когато започнеш да обръщаш негативната енергия на блоговите талибани срещу самите тях. Дори и да вкараш в употреба някой друг "мръсен номер" Аз, например, последно време нерядко се концентрирам върху изпързалянето на поредния глупак, взел се за мъдрец и последна инстанция. истинско удовлетворение е да видиш цапардосан или баннат дивак и наглец...като камомутров или булгаринут007
цитирай
8. ferhunde - Истинската наслада е, когато талибаните ги изтриват,а не само банват.
13.01.2013 18:52
rustam написа:
така е: тук не е място за дебат, абсолютно си прав. Когато умният човек го разбере, тогава престава да прилича на своите зомбирани "опоненти", тогава започва наистина да се радва на "блоговия" живот.

Истинската наслада идва, когато започнеш да обръщаш негативната енергия на блоговите талибани срещу самите тях. Дори и да вкараш в употреба някой друг "мръсен номер" Аз, например, последно време нерядко се концентрирам върху изпързалянето на поредния глупак, взел се за мъдрец и последна инстанция. истинско удовлетворение е да видиш цапардосан или баннат дивак и наглец...като камомутров или булгаринут007


След като кака тана се перчи навсякъде, че имал бан по ай пи, най-добре за сайта ще е да го ликвидират като профил заедно с оная другата, която я трият през ден и тя ненормалната пак се довлича, пфу.
цитирай
9. ivanbunin - Живот...
13.01.2013 18:55
Както решите, така направете.
Избрахте форма за дискутиране, която се оказа невъзможна за реализация в този сайт и с тези опоненти.
С тях по-ефективно "дискутираше" една дама-непукистка от Шумен, която се оказа орех, в който зъбите им се чупеха и ставаха на песъчинки. Ако Вие притежавахте характера на тази дама, или пък тя - Вашите знания и интелектуално самочувствие, резултатът решително щеше да бъде различен.
Въпреки всичко Вие заслужихте и получихте уважение, което няма да остане без последици.
Бъдете жива и здрава!
Никой от нас, човеците, не е по-мъдър от ЖИВОТА...
цитирай
10. saportok - Само отбелязвам, че имам 12 пост...
13.01.2013 19:29
Само отбелязвам,че имам 12 постинга,а ми ги пише 13.Тук има някаква мистерия.Аз ли не мога да броя,или калкулаторът?
цитирай
11. lidislidis - Не си отивай! Борбата в сайта е безмилостно жестока! Ври, прелива сайта и кипи в тракийската насока,а проповедници са хора , без глави...
13.01.2013 20:01
Един тракийски вожд ми каза,
че вечно в блога ще стои...
разпръсквал тука някаква зараза
промивал глупави глави...
и носел той психозна фаза
...и плащали му във пари...
Пред самозванците аз никога не лазя
невежи са, показват го сами...
От глупостта гнуся се и я мразя...
вождове и фанатици, хич не ме боли
...но ти си друго...за туй , те моля остани!

Хей! Стой в блога и ''не търси под вола теле''...а се издигни с фин хумор над воловете и половинките им тук...Смей се, тъй като е налудничаво смешно от страни цялата тази масова психоза ''блог. любителско тракийство тук.'':)))))))))))))))



цитирай
12. tikoev - Аз! Пий си лекарствата, приятел. ...
13.01.2013 21:56
bolenvindia написа:
Аз!

Пий си лекарствата, приятел. Пий си ги и всичко ще е наред! :)
цитирай
13. blackpredator - Грешиш
13.01.2013 22:14
saportok написа:
Само отбелязвам,че имам 12 постинга,а ми ги пише 13.Тук има някаква мистерия.Аз ли не мога да броя,или калкулаторът?

Тринадесетият беше крошето, което трябваше да прати в нокаут тая псевдонаучна клика.
Има го в главите на мислещите.

Но и дванадесет нокдауна им стигат!

Тракикомедията няма да бъде същата...
Заслугата е твоя!
цитирай
14. blackpredator - Д'еба тоя спаротошки номер
13.01.2013 22:16
И ти ли сложи педерация?
Разочарован съм...
цитирай
15. blackpredator - минусът е от мен
13.01.2013 22:17
за педерацията
обезсмисляш дванайсетте
цитирай
16. saportok - Наложи се да сложа модерация. Пр...
13.01.2013 22:21
Наложи се да сложа модерация.Просто една група правят каквото си искат.Съжалявам,но до утре ще сте го забравили.
цитирай
17. dinkov - Динков
13.01.2013 22:28
"Не съм съгласен с това, което казваш, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш", Волтер.
Да напуснеш блог.бг от това няма по-лесно. По-трудното е да пишеш от което да научим нещо. За това по-добре остани и пиши неща от които ще имат полза другите, дори и да не са съгласни с теб.Поздрав.
Ицко
цитирай
18. mglishev - Любезни,
13.01.2013 22:34
не се връзвай на глупости :)

Разбира се, имаш право, че тук тонът е груб, а разсъжденията - тъпи, но не го преживявай. Когато пак ти се допише - имаш си блога, действаш. Всичките ти пародии са много свежи. Моите поздравления.
цитирай
19. lidislidis - Стил на ''траките'' са личните обиди, интриги и злини извън блога.....Питай групировката ви и лично вожда ви
13.01.2013 22:38
bulgarinut57 написа:
lidislidis - 20:01

Не си отивай!

Борбата в сайта е безмилостно жестока!

Ври, прелива сайта и кипи в тракийската насока,а проповедници са хора , без глави...

Един тракийски вожд ми каза,
че вечно в блога ще стои...
разпръсквал тука някаква зараза
промивал глупави глави...
и носел той психозна фаза
...и плащали му във пари...
Пред самозванците аз никога не лазя
невежи са, показват го сами...
От глупостта гнуся се и я мразя...
вождове и фанатици, хич не ме боли
...но ти си друго...за туй , те моля остани!


ФЕНОМЕНАЛНО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Абсолютна клиника.




Ако не друго, на теб ЛЕО ти останаха хай-проникновените коментари

на ТВОИТЕ ЛЮБИМЦИ: Даскалчето от Малко Търново, запетайконаблюдателя

и ДЖОЗА - неповторимата !



Кажи, как си злорадствала над откровената им ПРОСТАЩИНА и ПЛИКОУМИЕ !?

Великолепно знаеш, че аз знам коя си. Не ми отговаряй.
Това е твоя бонус.


ЗАСЛУГИТЕ ВИ ЗА ИЗНАСЯНЕТО НА ЛИЧНИТЕ МИ ДАННИ И ПРЕПЯТСТВИЯТА С ИНСТАНЦИИ ИДВА ОТ ТАЗИ СЕКТА В БЛОГА САМОНАРЕКЛИ СЕ ТРАКИ! БЛОГ.ЛИДИС СЪЩО Е ПОД БАН ОТ ВАС , ЗАРАДИ ПАРАД НА ПОЕТЕСИТЕ ВИ ТРАКИЙКИ! ТЕПЪРВА ЩЕ ВИ СЕ НОСИ СЛАВАТА НА АНТИЧОВЕЦИ ИЗ БЛОГА!
цитирай
20. kamasutra - Изборът си е твой - да останеш да о...
13.01.2013 22:42
Изборът си е твой - да останеш да обясняваш на хората, че тракоманията като всяка мания е проява на патология, да се радваш на кретеноидите от племето, които се вбесяват от това, че някой хвърля камък в блатото - или да се измъкнеш по гащи и да оставиш впечатление на нерешителност и страх.

Да постъпиш по втория начин е нелогично и неоправдано.

цитирай
21. tikoev - не се връзвай на глупости :) ...
13.01.2013 22:55
mglishev написа:
не се връзвай на глупости :)

Разбира се, имаш право, че тук тонът е груб, а разсъжденията - тъпи, но не го преживявай. Когато пак ти се допише - имаш си блога, действаш. Всичките ти пародии са много свежи. Моите поздравления.

Не си заслужава да пише на мъртви души...На тях поп им трябва! Тракийски поп! :)
цитирай
22. myonlink - :)
14.01.2013 02:53
+1 :)
цитирай
23. letopisec - Добро утро.
14.01.2013 06:19
Вижте, само аз не разбрах явно дали сте от м.р. или от ж.р., но това в случая няма значение. Проблемът е, че очевидно притежавате необходимите знания и интелект, не само да пародирате спароток, но и да ни запознаете с ИСТИНСКАТА ТРАКОЛОГИЯ. При това ясно, разбираемо. Та траките са съставна част от българите след 680 г. Ние имаме право да изучаваме древното минало на траките като НАШЕ МИНАЛО. Но не по дъводелския начин на тракедонизма...Разбира те ли ме? Не си отивайте. Просто създайте свой ник и без да Ви пука за бандата охулители, работете за тракологията и популярно. Тук в blog.bg
цитирай
24. vmir - Пародията е великолепен инструмент на истината, защото е израз или на простотия, или на превъзходство.
14.01.2013 07:08
Всяко претенциозно твърдение трябва да премине през проверката на пародията.
цитирай
25. seasonofthewitch - Ето с коментара на Тикоев съм съгласна
14.01.2013 07:41
tikoev написа:
mglishev написа:
не се връзвай на глупости :)

Разбира се, имаш право, че тук тонът е груб, а разсъжденията - тъпи, но не го преживявай. Когато пак ти се допише - имаш си блога, действаш. Всичките ти пародии са много свежи. Моите поздравления.

Не си заслужава да пише на мъртви души...На тях поп им трябва! Тракийски поп! :)

а не с коментиращите,които те обвиняват в страх и слабост,че напускаш!
Съблогъри,това място е за забавление,а Вие се чудите кой да въвличате и вербувате за съюзник в старите Ви вражди!Спрете да убеждавате този и онзи да не си тръгва,защото компетенцията по въпроса Ви е нулева!Вие нали ще останете и ще си пишете глупостите?:))
Той си има блога наистина и ако иска ще публикува.
Понякога крокодилските сълзи на лицемерието са гротескни:)))))
цитирай
26. gocho52 - Нека Орфей бди над теб!
14.01.2013 08:45
И Тангра!
И Перун...
Да не се сърдят Зевс и Юпитер...и Один.
Буда е толерантен,той е благ...
цитирай
27. viovioi - Няма начин.
14.01.2013 09:02
Блог.бг е зависимост. Веднъж попаднеш ли тук - край, оставаш завинаги.
цитирай
28. kamosutrov - Гледам, че цветът на блоговите интелектуалци / с малки изключения/ се е събрал тяк
14.01.2013 09:21
да си сверят епикризите. Нали така? Същата работа е и при Джойсата, която отново говори за себе си в мъжки род. Ех, това невнимание..... :-))))))))
Не, няма да си отидеш. Имаш доста акаунти и дени по-малко, няма да се отрази съществено.
цитирай
29. saportok - Искам да благодаря на всички. Не ...
14.01.2013 09:34
Искам да благодаря на всички.Не успявам да пиша в темата,защото от снощи имам повече от 100 лични.Благодаря на всички Ви,много сте мили.Ще се опитам да направя нещо като допълнение,с което да отговоря на повечето.

-Не бягам оттук.Просто за да има мир и спокойствие,смятам да напусна.Не виждам още какво да направя,освен война на живот и смърт кой да остане и кой не в блог.бг.Няма смисъл.Обвиняваха ме,че само майтапи пиша.Обявих сериозна дискусия.Обвиниха ме в други неща.Цикълът се завъртя,нови неща няма.Оттук нататък е все едно да се возя в пералня.
Междувременно върху мен се изля тон мръсотия.Видях най-лошото от всички опоненти.Много вина за това носят kass и malchaniaotnadejda,две дами,чиято доброта явно беше използвана за нечия злоба.Станаха заложници на някого,скрит зад тях.Горката malchaniaotnadejda през цялото време заплашваше някого.Чудно ми е,не могат ли да намерят всички тези хора лично,вместо да им слагат ултиматуми"през мен"?
Особено ме потресе:Послужих като парцал за саморазправа с всички стари вражди на една тайфа.Никога не ме попитаха каква теза защитавам,дори и за дебатите.Всичко беше лична саморазправа с опоненти.В която аз станах неволно съучастник.Исках да направим темите в блог.бг по-добри,вместо това хората зад тях станаха по-лоши.Отделно имаше и опити за психически тормоз,невидим за Вас.На мен тези неща ми идват повече и от около седмица трудно ги преодолявам и искам наистина да се освободя.Снощи,след като пуснах темата,спах спокойно.Това е добър знак.
Прави сте,че блог.бг е зависимост,значи човек е добре да я лекува с време,мисля че на мен сега ми е времето.

-Не напускам и не бягам.Спирам да пиша и да участвам.Няма какво повече.И с шега,и със сериозност не се получава.Тръгвам,за да има мир.
Постоянно ще влизам тук през следващите дни,анонимно,за да видя,има ли мир.
Пробват ли саморазправи,пак ще се върна,като преди това ще се подготвя подобаващо и с нов план за действие.Не им отстъпвам"победата",връщам мира.Нека някой не живее в илюзия.
цитирай
30. saportok - Опонентите:Простете, но заради ...
14.01.2013 09:42
Опонентите:Простете,но заради Вас е фейсконтролът :)
Не сте поканени за партито.
Ако имате какво смислено да кажете,от свое име или от името на групата си,заповядайте.Да ме ругаете или да ругаете гостите ми няма да допусна.От снощи изтрих 15-тина такива,на 2-3 блогера.
Отново Ви казвам,не се възгордявайте прекалено много,а коригирайте собственото си поведение и омразата към огледалата.Тя разруши собствения Ви дом.Аз дори не стъпих вътре.Приемете моето присъствие като ценна поука за Вас,без особени последствия.
Вие,Вашите действия,омраза и обиди се оказвате най-полезният инструмент,за да бъде унищожен Павел Серафимов или тезата му.

-Наистина не искам да участвам повече тук,не ме принуждавайте.

-Желая Ви здраве и разум!
цитирай
31. malchaniaotnadejda7 - :) Е чак пък "заплахи".
14.01.2013 10:54
Недей така. Ти беше тази, която упражняваше на лични психически тормоз към мен и всички го видяха. Ти си тази, която влизаш в блога ми по 10 пъти на ден от всеки твой профил - защо? :) Влизам за първи път, откакто започна да триеш коментарите ми и да обявяваш на всеослушание, че били "обидни" - една откровена лъжа. Както спекулираш в горния коментар. На добър път! Добре е да деактивираш това посмешище, драга. Просто защото упражняването на тормаз от едва група хора над друг човек е строго наказуемо. Хубава модерация от самото начало. За разлика от основния ти блог на добра "интелектуалка." :) Там нямаш модерация. Поздрави от "лудия" ми съпруг! И - добър път!
цитирай
32. samotniqvalk - И що им се връзваш на простотиите? ...
14.01.2013 11:36
И що им се връзваш на простотиите? Липсата на аргументи винаги води до лични нападки и персонални квалификации. Като няма какво да кажат - псуват. Пародиите ти са свежи, с чувство за хумор. Ясно е, че ще беснеят против тях.
Но ти си знаеш най-добре. Благодаря за искрения смях!
цитирай
33. saportok - Милост за победените !!!
14.01.2013 12:38
И така може да се вземе,господин bylgarinut57.Но:Не злоупотребявайте,милостта ми не е безгранична.Тръгвам си по собствено желание и под условие да се опитаме да станем малко по-добри.Опитайте.
Както си тръгнах,така можете да ме накарате и да се върна.От Вас зависи.Ако се върна,не само почти всички гласове,които виждате под темата,ще заговорят отново против Вас,но няма да се върна и без стабилна подкрепа отвън.С която между другото лошо ще загазите,ако пак се хвърлите на заплахи и лични разправии.И която ще Ви подгони не само в блог.бг-където сте много смели срещу опоненти.
Мирувайте,и всичко ще е както преди.
цитирай
34. saportok - Скъпа ми seasonofthewitch, на В...
14.01.2013 12:44
Скъпа ми seasonofthewitch,на Вашия постинг буквално се трогнах.Лично и истинно,няма шега.Знаете ли,опонентите ми не мразят мен.Те мразят себе си в огледалото.Мразят също огледалото и искат да го закрият с кал.А огледалото с кал вече не отразява добре.
Но Вие,точно Вие,имате всичко необходимо да ме мразите.Да ме мразите е справедливо.Аз Ви навлякох(неволно)ужасни проблеми,които бяхте безсилна да преборите.Освен предложените от мен варианти,които-смятам разумно-не приехте.
Въпреки това Вие сте тук и вместо омраза от Вас лъха приятелско настроение.Значи,добрината още е жива и моето кратко присъствие тук не е храна само за Злобата.Благодаря Ви.Бъдете здрава!
цитирай
35. vmir - С едно не съм съгласен - да приписваш някаква вина на Касс и Мълчания от Надежда.
14.01.2013 13:25
Те са ми симпатични и от това следва, че нямаш право да ги виниш в нищо!
цитирай
36. neznayko - Без заяждане
14.01.2013 17:05
Стопроцентова истина трудно ще се намери. Добре ще е ако имаме възможност да узнаем теориите и на двата лагера. Аз лично предпочитам групата на sparotok, но съм напълно съгласен, че обиди и заплашвания не трябва да се размахват. Общо взето и в двата лагера ги имаше.
Харесва ми стила на писане на saportok. Ще ми липсва.
цитирай
37. tit - :)
14.01.2013 17:53
"Мрази българина злепоставянето и зле-се-поставя всеки, който опита да каже някоя истина за него."
http://braveanonymous.blogspot.com/2012/12/blog-post.html
цитирай
38. ivoki - Ако искаш комуникация с мен, пот...
14.01.2013 18:16
Ако искаш комуникация с мен , потърси Ivo Ki Гугъл , ще ме намериш.
цитирай
39. seasonofthewitch - Как можеш да ме измъкваш от лен...
14.01.2013 21:04
Как можеш да ме измъкваш от лентяйството вече 3 пъти!:)))))
Искам да ти кажа,че нищо не си ми причинил.Аз тук се забавлявам много често,но никак не ме вълнуват войните и ловът на вещици:).Понякога ги съжалявам и ми е смешно когато не отричам че съм някоя,в която ме припознават.Тях ги влече да се занимават с издирване на любовите и враговете си,а мен ми е все тая за коя ще ме вземат и колко профила и фейка някой си ще ми препише.Но ти(пак казвам) искрено ме разсмиваше когато те четях.
Така че не се тревожи за мен-нищо лошо не ми се е случило от това,че някой ме взима за теб,Лио и още няколко блогъра и блогърки:)).
П.П:Ти събра много овации,обич и смеха ни.А реакциите на другия отбор не е тема,на която да искам да обърна внимание.
цитирай
40. joysii - да си сверят епикризите. Нали така? ...
15.01.2013 09:58
kamosutrov написа:
да си сверят епикризите. Нали така? Същата работа е и при Джойсата, която отново говори за себе си в мъжки род. Ех, това невнимание..... :-))))))))
Не, няма да си отидеш. Имаш доста акаунти и дени по-малко, няма да се отрази съществено.

=============
Къде говоря в мъжки род?

цитирай
41. henzelski - Довиждане, приятелю!
26.01.2013 10:24
И до нови срещи. Тук или другаде... :)
цитирай
42. borjanmljakov - Дедите ни не биха одобрили това (
05.02.2013 00:22
оттеглянето ти). Те са били решителни хора; доказателство за това е думата "решето" (за пръв път спомената от уж гръцкия поет Водолазий някъде по време на несправедливостите на Неолитната революция), която е абсолютната парадигма на децизионизма: което минава - минава, което не - не. Освен това, когато вземали решение, траките го засвидетелствали с голям джангър, един вид потракване и от там и етнонима - траки. Такива работи. Да не говорим,че е фрашкано с народни изедници.
цитирай
43. kimiraikkonen - ЕДИН ПРИЯТЕЛ ПО-МАЛКО ЗА КИМИ : (
13.02.2013 14:18
ЕДИН ПРИЯТЕЛ ПО-МАЛКО ЗА КИМИ : (
цитирай
44. neznayko - Скука
23.02.2013 02:44
Упорит човек! Рече край и изчезна. Истината се ражда в спора, а и двамата спорещи избягаха. Единия го знаем къде е ама другия... Новобранец съм тука и не разбирам още от мултиплициране. Няма дебат, няма екшън... Скука. Да вдигнем една стачка, а?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: saportok
Категория: Хоби
Прочетен: 841249
Постинги: 13
Коментари: 1467
Гласове: 948
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930