Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2019 21:30 - Ах,това време!
Автор: chuitemoyaglas Категория: Изкуство   
Прочетен: 508 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте!Най-накрая дойде лятото!Не знам за вас,но след като месеци наред бях затрупана с различни неща сега ми е много странно.Защо ли?Защото имам много време.Толкова време,че не съм сигурна какво да правя с него.Миналата година съм писала да се забавляваме.
Истината е,че времето никога не стига.Никога не може да кажем,че сме направили всичко,което сме искали.Ала знаете ли кое е най-хубавото нещо в края на деня?Онова завладяващо чувство на задоволство.Когато го усетите,насладете му се.Защото вие сте си го заслужили.Ако бързаме няма как да го направим.Ако се занимаваме със странични неща няма да сте щастливи.Но нека поне за момент цялото ви същество да се фокусира върху този единствен миг,този единствен дъх...трепет...


                                                                        
                                                                                                                       РС



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930