Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2018 02:43 - За крадците на душевния ни мир.Част 2
Автор: irrra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 318 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 3.Мобилния телефон:
 Колкото и да е удобен,толкова е и дразнещ.Все си мисля,че това устройство е направено да служи на този ,който си го притежава.Не за да бъде тормозен за щяло и нещяло,а за контакт...и то по желание...взаимно и не натоварващо за никоя от страните."Любимо "ми е да ме питат..."защо не вдигаш"...и като попиташ какво е станало,то не получаваш нищо съществено като отговор....само някой го е яд,че не си вдигнал,не си върнал обаждане...не си бил на разположение за празни приказки....и вместо да проведа приятен разговор,аз се оправдавам,защо не вдигам устройството,което сама съм си купила да служи на мен,а не на всички които искат просто да си бъбрят.Никога не се сърдя когато някой не ми вдига ....Това не е докарва до лудост...Всеки си има своето ежедневие и мисли...и може в този момент аз просто да не се вмествам в тях.
  4. Приятелите
Доста пъти се раздавах за моите приятели.Емоционално,духовно ,раздавах любовта,мислите,времето и мечтите си.И.....те ги откраднаха....Нищо не остана...Всеки си хвана пътя по широкия свят,да търси щастие,пари,любов.А това приятелство си остана ей така....в нищото...изгубено...самотно....Разбира се е егоистично да се разсъждава само от моя гледна точка,че ми ги няма най-близките приятели.Но просто разбрах,че всички са едни егоисти...На никой за нищо не му пука,ограбват времето ти....обсебват ежедневието ти и....и си тръгват....толкова бързо,че дълго време....поне аз .....не разбрах...как си останах така ....В един момент си заобиколен с дружки,на които разчиташ и обичаш...а в друг...си сам...сякъш неспособен да завързваш още приятелства...от страх,да не би отново всичко да се изпари...


Тагове:   приятели,   крадци,   егоисти,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: irrra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6822
Постинги: 8
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031