Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2019 22:48 - :)
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 5131 Коментари: 8 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Пичове, това е пубертетско отношение от ваша страна. От как се помня във вашия сайт, въпреки многократните апели на различни потребители, категоричното не вземане на отношение и мерки първоначално се смята за небрежност, последвана от некадърност. Но това вече говори за пубертетска неадекватност!
Над десетилетие ви сизират потребители за този "феномен" създаден от вас и явно умишлено не търсите решение. 

image



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - :-))))
25.01.2019 22:59
...има Конски грип, заксе..тресе ГО..
цитирай
2. zax - Явно, повреда има някъде някаква. ...
25.01.2019 23:11
Явно, повреда има някъде някаква. :)
цитирай
3. radostinalassa - Значи ти си ...
25.01.2019 23:23
анонимен
цитирай
4. zax - . . . и брояча за коментарите се сдуха ...
25.01.2019 23:42
... и брояча за коментарите се сдуха пак.
:)
/... но не от някой от моите скриптове... :)))) /
цитирай
5. lexparsy - Здрав Закс!
26.01.2019 13:04
   Аз така се съгласих като прочетох, че ти дадох глас поощрителен браточка.
   Но после като видях как си цитирал и мене и други в някакъв безмисловен каламбур, без даже да има връзки и отношение кое в какъв контекст е казано....Лелеееее :-(((
   Ами това е далече от пубертетско отношение бе Закси. Не е детско даже! Не е и старческо, защото на тях може да им хванеш даже контекста на склерозата. А щом и на зрял човек не е.... Лелеееее... ами сети се тогава бе Закси.
   Аз си извоювах трудно Юлките многобройни себеподобни да не ме посещават, че най накрая да мога да си споделям мнения с приятели в постингите... Но я виж каква конкуренция имало приятелска...
   Срам ме е че те познавам... Хайде ме забрави моля те!!!
цитирай
6. zax -    Аз така се съгласих като проч...
26.01.2019 23:22
lexparsy написа:
   Аз така се съгласих като прочетох, че ти дадох глас поощрителен браточка.
   Но после като видях как си цитирал и мене и други в някакъв безмисловен каламбур, без даже да има връзки и отношение кое в какъв контекст е казано....Лелеееее :-(((
   Ами това е далече от пубертетско отношение бе Закси. Не е детско даже! Не е и старческо, защото на тях може да им хванеш даже контекста на склерозата. А щом и на зрял човек не е.... Лелеееее... ами сети се тогава бе Закси.
   Аз си извоювах трудно Юлките многобройни себеподобни да не ме посещават, че най накрая да мога да си споделям мнения с приятели в постингите... Но я виж каква конкуренция имало приятелска...
   Срам ме е че те познавам... Хайде ме забрави моля те!!!


........
Аз не се срамувам от познатите си, който гази Лука е аут - така остават само те.
цитирай
7. lexparsy - :-(
28.01.2019 01:05
zax написа:

........
Аз не се срамувам от познатите си, който гази Лука е аут - така остават само те.

Тогава си остани заровен в Лука и репеите с твоите неСрамни приятели, споделени чрез Заксквасените и не недомлъвки! И не стъпвай на чужди полянки неканен, даже и в това бЛъгно пространство!
А лично мене повече не си и мисли да споменуваш, камо ли да цитираш Зикс-Закси и отзад си. Че ще те сънувам и забравя... и после ти дълго...
Понимаш?
Сбогом!
цитирай
8. zax - Бъркаш нещо, не аз съм се заровил тук ...
28.01.2019 15:49
Бъркаш нещо, не аз съм се заровил тук - вече не.
___________________________________________________

Не помня да съм имал или казал нещо срещу теб!!! /не виждам ни един мотив/
Така и не ми стана ясно какво породи тия безпочвените нападки от твоя страна, като имаш проблем или си чул нещо - питай, не боли. Но както вече казах, безсмислено е да се обяснява на някой който вече е убеден в нещо.
Не си единствения тук който го е правил ....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2153015
Постинги: 1532
Коментари: 4202
Гласове: 7460
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол