Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2021 04:01 - СПОДЕЛЕНА УТЕХА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 3774 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: 2 Кор. 1:3-7



„Благословен Бог и Отец на нашия Господ Исус Христос, Отец на милостивите и Бог на всяка утеха, Който ни утешава във всяка наша скръб, за да можем и ние да утешаваме тези, които се намират в каквато и да била скръб, с утехата, с която и ние се утешаваме от Бога.“ (2 Кор. 1:3-4)


  Точно когато завърших училище, баща ми почина. Чувствах се съсипан, докато стоях до тялото му и си припомнях обещанието му да се грижи за мен и да ме подкрепя да уча това, което искам. Плачех и не можех да се успокоя. Но почувствах, че Бог ми прошепва: „Земният ти баща е мъртъв, но небесния Отец е жив и няма да те остави.“ Тези думи се запечатаха дълбоко в сърцето ми и ми дадоха сила. Бях приет в университет и завърших с Божията помощ.


  Утехата, която Бог ми даде, ми помогна да насърча и други в моето положение. След смъртта на баща ми мои приятели губеха свои близки и преживяваха същата скръб. С всеки от тях споделях думите, с които Бог ме утеши и ме привдигна в онзи ужасен момент. Господ не ни изоставя в трудните моменти, а ние можем да споделим насърчението с другите. Когато намерим утеха в Него, можем да помогнем на тези, които страдат. През каквато и болка да преминаваме, Божията утеха ще ни привдигне и ще ни даде сила да помогнем на своите ближни.


  Молитва: Господи, помогни ни да разберем как утехата, която ни даваш, може да помогне и на други, които се нуждаят от нея, амин.


  Мисъл за деня: Ще споделям утехата, която Бог ми дава, с хората. Олая Муива Бенралф (Нигерия)


  Да се молим за: ПОМОЩ И УТЕХА В ТРУДНИ МОМЕНТИ.  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445007
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031