
Прочетен: 5997 Коментари: 3 Гласове:
Последна промяна: 10.02.2014 10:31

Отминалите избори за НС през май 2013 год. отново препотвърдиха идейната нищета на политическата система в Република България.
Парламентът:
Зловещият мрак на 45-те години болшевишко робство остави огромни бели полета в идейното съзнание на българина. Основни философски и идеологически представи бяха заличени. Насаждани бяха прозрачни и примитивни митологеми, които господстват и до днес. Ето защо понятието за демокрация се възприема от бавно развиващите се политически субекти най-елементарно като свободен пазар и парламентаризъм, а фашизмът и социализмът се представят от домораслите ни идеологически демагози като две названия на едно и също явление.
Всъщност когато говорим за фашизъм и болшевизъм, трябва да сме наясно, че става дума не за противоречиви разновидности, а за диаметрално противопоставени противоположности. Фашизмът издига като най-висша цел единството и културния просперитет на нацията, докато болшевизмът целенасочено разрушава националните добродетели и ценности, робувайки на сатанинският си идеен фундамент и на произтичащия от него интерпролетарски заговор срещу монархиите и християнските народи.
Фашизмът не посяга на чистия интелект, който не е заразен с леви идеи, докато шествието на социалистическия реализъм у нас и в другите соц.страни затри и най-основните естетически понятия, налагайки измислената си и извратена схоластика.
В Италия например по времето на Мусолини са отпечатани болшинството от сериозните произведения на италианската литература през XX в.(достатъчно е да споменем Габриеле д,Анунцио, херметиците Дино Будзати, Итало Звево, футуристите изцяло подкрепят Мусолини). В Германия Томас Ман по собствено желание напусна страната в резултат на някои свои идейни предубеждения, но никой не го преследва след това и не му устройва атентати с отровни чадъри като на нашия Георги Марков. Националсоциализмът разделя нациите на създатели и носители на култура, от една страна, и на нейните рушители, от друга, така че в най-дълбоката си основа той носи културно-оценъчен елемент, докато социализмът и диктатурата на пролетариата се явяват като класов тероризъм, враждебен на националните култури.
Тези две идейни системи коренно се отличават и в главната отправна точка - отношението към човека. И докато националсоциализмът издига в култ хармоничното развитие на индивида в духовно и физическо отношение(това си личи дори от "Майн кампф"- "Моята борба" от А.Хитлер, издаден за пръв път у нас след 1989 г. в осакатен вид във в-к"Литературен форум"), този човек, който представлява най-здравия темел на една нация. А социализмът пренебрегва всичко личностно, при него човекът е само икономическа единица, незначителна и незабележима мравка в безличието на мравуняка.
Икономиките на тези две държавни системи също качествено се отличават. Националсоциализмът дава простор на производствения капитал, на плодоносната частна инициатива, ограничава спекулантите и търгашите, които са пречка за развитието на националната икономика. В същото време държавата и корпоративния парламент(в Италия)ограничават безогледната експлоатация на богатите собственици спрямо своите работници, като по този начин създават силна средна класа, самочувствие и сигурност за обикновения човек.
Общото между двете държавни системи е в това, че те са диктатури от тоталитарен тип, но и в тоталитаризма комунистите държат първенство. И докато Гестапо и СС извършват репресии, дискредитиращи националсоциалистическата идея, то това не може да се каже за Италия(може би поради слабостта на еврейския елемент там и неоспоримото превъзходство на католицизма).
Що се касае до демокрацията, тя е патент на европейската култура, познат още от античността(всъщност всяка политическа система е плод на определена цивилизация и култура), но в конкретните си прояви тя е съвсем различна. Една е демокрацията в старите колониални държави(Великобритания, Холандия, Испания, Франция и др.), съвсем различна е тя в Африка и Латинска Америка. Различна е и в страните, в които бяха възпрепятствани националните идеали и обединението им, където не бяха изчерпани социалните катаклизми(в Англия тези енергии се изразходиха още по времето на Кромуел, а във Франция - при Парижката комуна), преживяха фашизма(неизразходен и изкуствено прекъснат като процес в края на Втората световна война) и комунизма(формално или реално прекъснат след падането на Берлинската стена).
В държавите с класическа демокрация от западноевропейски тип националните идеали и интереси винаги са били проблем номер едно в държавната политика!
Нищо общо няма това с криворазбраната нашенска пишман демокрация, проявяваща се вече традиционно като национален нихилизъм и предателство.
Политическата обстановка над България:
Идеологическа мъгла царува у нас наред с другите мрачини, затъмнения и налага политическите понятия да бъдат най-после уточнени, макар и в резюме. Още една тема, която би трябвало да намери място и простор в публичното пространство в близко бъдеще.
П.П. (от 10 февруари 2014 г.) Резенон въпрос след всичко това е - А имало ли е фашизъм в България?:
Нямало е фашизъм в България, за добро или зло, защото днес бившите фашистки страни се развиват доста добре за разлика от бившите комунистически...
Друг въпрос е че у нас беше пълно с борци против фашизма, които получаваха специални пенсии, те и децата им имаха специални привилегии...?! Срещу кого са се борили е голяма загадка щом като е нямало фашизъм, вероятно срещу българския народ и неговата държавност!
Интересно обаче, че след като уж паднал комунизма, България се напълни пък с борци срещу комунизма?! Ако толкоз народ се е борил с тоя комунизъм той нямало да може да диша сигурно...
Фашизъм може да има, когато има партийна диктатура в дадена държава! Независимо дали е тя република или монархия. В Царство България партийна диктатура се опитват да наложат само БЗНС, БКП и ПК "Звено"!
Първият път това е осуетено от Сговора начело с големият демократ Ал. Цанков и с помоща на военните.(без знанието и участието на Царя, който е поставен пред свършен факт...). Вторият път когато П.К. "Звено" прави преврат през 1934 г. и започва да провежда профашистка, прорепубликанска и проюгославска политика, тя е осуетена по мирен път именно от Царя. Т.е. Българската монархия не попада под властта на партийна диктатура, както става в Кралство Италия.
Какво се случва с българските герои от в...
ЗАЩО НАЙ-ЛОШИТЕ ДОСТИГАТ ВЪРХА
Можете да се сбогувате с Естония: Кедми ...
НИЕ-945 Последната изцепка на Сидеров. ...
Друга голяма заблуда е например , че всичко екстремистко и диктаторско,тоталитарно го пишат за "дясно"и дори за "монархофашистко", а най-тираничните и безбожни режими по света и в минало и днес са именно републикански. Фашизма на практика не е дясна диктатура а по-скоро лява и антимонархическа също.
Хората от факултета по политически науки в СУ а и по света мисля , че ще се съгласят с мен. А тия , които се занимават демагогия и манипулации те са друга история...
В България е нямало фашизъм, щяло е да има ако преврата на 19 май 1934 г. беше успял докрай! Същите хора направиха нов преврат през 1944 г., когато Царя вече го нямаше и с помоща на Съветската армия този преврат вече успя докрай!Но вместо фашизъм тук тогава вече се наложи тоталитарния социализъм.
Царя овладя положението след 1936 год. и наложи личен режим с безпартиен парламент. Това не е фашизъм, още повече ,че в парламента на практика бяха представени всички партии макар и на личностно ниво.
Фашизъм имаше в Италия, там монарха беше само фигурант, управляваше Мусолини и неговата партия. На едно тържество били двамата на трибуната, било горещо и Мусолини поискал от краля кърпа а той му я подал с думите:"Това беше единственото нещо където още не бяхте си заврял носа..."
2. Балкарска кула
3. Двери БГ(Православен сайт)
4. Велики учени(нобелисти) за вярата в Бога
5. Профила ми във Фейсбук
6. Истината за българите от Старото Отечество
7. Страницата на Джагфар Тарихи
8. ЖИВAТA ПAМЕТ: Блог за българска история + Чaсти от неиздaдените у нaс 2 и 3 том нa сборникa Джaгфaр тaрихи - нa бългaрски и руски език
9. Вълчият стан(групата ми във Фейсбук)
10. Канала ми в ю туб