Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
01.12.2017 00:24 - Само ти си Истина
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 15330 Коментари: 6 Гласове:
40


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Когато те разлиствам като хребет
в душата си, изваял мимолетно
на устните пленителния шемет,
откривам, че без теб ми е безцветно
в минутите когато замълчаваш
и всичко избуява в древна дума,
когато с любовта ми се прощава
най-истинският начин да погубваш.
Различно е без тебе да обичам.
Смалени хоризонти ме притискат.
В очите ти, вживяна, се отричам
през истини, родени да орисват.
След думите ти няма друга песен,
в която от олтарите в сърцето
да тръгва път. И ми е есенно…,
а лятото е кипнало в небето.
И буква подир буква те събирам
в очите си, в сърцето, с ум обистрен.
И моля се за теб преди умиране,
а щом възкръсна, само ти си истина.

  




Гласувай:
41



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stih - Прекрано!
01.12.2017 05:39
За любовта, която е смисъл на един живот...
С неповторими думи!
цитирай
2. dum - Както сама казваш "Зелени ...
01.12.2017 09:22
Както сама казваш "Зелени шпаги да развеем
в бретоните на ветровете
и щом осмислим, че ще сеем
да бъдем праведни поети."
... и да тръгваме да търсим такава истина. ;)
цитирай
3. wonder - Прекрано! За любовта, която е ...
01.12.2017 09:25
stih написа:
Прекрано!
За любовта, която е смисъл на един живот...
С неповторими думи!


За любовта, която оживява световете на всички ни!
Хубавите думи толкова отиват на хубавите хора. :)))
Благодаря, Ели!
цитирай
4. wonder - Както сама казваш "Зелени ...
01.12.2017 09:34
dum написа:
Както сама казваш "Зелени шпаги да развеем
в бретоните на ветровете
и щом осмислим, че ще сеем
да бъдем праведни поети."
... и да тръгваме да търсим такава истина. ;)


И някакво блестящо цвете
се кланяше и ни орисваше
по своите закони бели
да разцъфтим в безбройно ято.
и с всяка крачка онемели
да се осмисляме богато
отвъд предела си да можем
да скитаме из висинето.
цитирай
5. krumbelosvet - Мислех си
01.12.2017 13:09
Мислех си, че съм лишен от завист. Но май завидях на обекта на стиховете, макар че сигурно е поетична лъжа. Почти бях забравил, че може ТАКА да бъдеш обичан.
Поздравления.
цитирай
6. wonder - Мислех си, че съм лишен от завист. Но ...
01.12.2017 14:54
krumbelosvet написа:
Мислех си, че съм лишен от завист. Но май завидях на обекта на стиховете, макар че сигурно е поетична лъжа. Почти бях забравил, че може ТАКА да бъдеш обичан.
Поздравления.


Напротив - житейска истина е!
Радвай се, че си припомняш за имането на такова обичане.
При мен всички действащи лица в стиховете са истински. Няма измислици. Само истини.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15124700
Постинги: 3220
Коментари: 32032
Гласове: 193724
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031