Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2022 15:54 - Вече съм на 41! :)
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4129 Коментари: 5 Гласове:
12

Последна промяна: 05.12.2022 15:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вчера, на 4-ти декември, бе моят рожден ден, и приемам като подарък тази публикация в Estorium за мен, благодарение на поканата на Atanas Hristoskov image
Радвам се! Давам линк /под главната снимка има фото- и текстово съдържание - там е основното четиво/:
https://www.estorium.org/bg/EU-2-63823c1dbca51  
image
"Всъщност животът не е нито толкова черен, нито толкова чудесен и розов, колкото си мислят хората понякога – сполетени от голямо щастие или нещастие. Ние най-често го мразим или обичаме, според това, което ни се случва. За някои може би е скучен или дори безразличен понякога... Но вече зная, че той е не просто пъстър, а безкрайно дълбок. Неизчерпаем... И за мен е нещо свято, висша ценност. Какъвто и където и да е. На този или онзи, или на който и да е друг свят – той е едно и също нещо, макар и най-различен – той е Живот. Да си жив значи, че те има... Под една или друга форма. Той е единственото, което истински имаме. Или поне най-важното... И трябва да бъде пазен. Трябва да бъде уважаван. Глътката въздух... Случва се понякога човек да копнее дори за нея... Да я осъзнаваш и оценяваш истински – това е велико! Като в безсмъртното стихотворение на Вапцаров „Вяра”... Лесно е да обичаме или мразим живота, според временните обстоятелства. Но аз мисля, че сме призвани да се научим да го ценим, уважаваме и разбираме в дълбочина, доколкото можем. Вярвам, че в това се състои огромна част от задачата ни на този свят и е достатъчно основателна причина да сме тук. Тук и сега... Струва ми се, че Животът, както и Любовта, която го ражда, единствени заслужават статута на абсолютна стойност и ценност, сами по себе си. Според мен най-добре правят хората, които изграждат и възпитават в себе си известна дисциплина и уравновесеност на отношението си към Живота. Само такива хора само могат да бъдат постоянно нужни и полезни на другите, защото не са така зависими от обстоятелствата, а намират здрава основа и опора в себе си. „Един живот желан и нужен”, както е казал поета... Според мен, да направим такъв Живота (си) – в това е до голяма степен смисълът му."
image

~
Ще споделя какво написах в навечерието на рождения си ден, на 3-ти вечерта, тази година /така дойдоха думите в ума ми/:
***
Денят рожден
държи ме в плен
на този свят бунтовен.
Но търся смисъл аз
и намирам го час след час,
и няма да е веч отровен
света.

Ще цъфтят цветя
в пролетни поля,
в сърцето си дом строя.
Ще грее Слънце,
ще зрее зрънце
Любов и Светлина
и в моята душа
сега -
за Вечността
***

"Душата за всички времена си остава скъпоценен камък на Небесното царство. Тя е произлязла от Божественото дихание, тя завинаги ще остане благоуханието на живота." Учителя Петър Дънов image
Хубава и успешна седмица на всички пожелавам!




image       164Elena Miteva, Alexander Dochev и 162 други   68 коментара 5 споделяния   Харесване       Коментар     Споделяне    



Гласувай:
12



1. gastronom - Честит рожден ден на теб, мила Крис!
05.12.2022 18:49
Пожелавам ти красивите ти очи винаги да искрят от радост, а усмивката ти да грее от щастие. Нека любовта винаги да те топли в прегръдката си, а животът да бъде вечен празник за теб!
Илка
цитирай
2. katan - Честит рожден ден, Криси!
05.12.2022 19:24
Преди 14 години се запознах с едно мило, нежно, възпитано момиче, което беше на 27 току-що навършени години.
Още тогава разпознах таланта в това момиче.
Сега момичето е същото, но събрало много мъдрост, която споделя в книги - деликатно и ненатрапчиво.
Такава си в моите очи, Криси!
Живей този прекрасен, различен, безличен, но винаги пъстър и безкрайно дълбок и неизчерпаем живот!
Живей в Светлина и Любов!
Бъди щастлива!


цитирай
3. candysays - Благодаря ви, най-сърдечно!!!
05.12.2022 20:32
Прегръщам ви и ви желая също най-добри неща като Живот в здраве, Любов, Светлина!

цитирай
4. barin - Честито, Кристина. Аз съм на 53, но ...
06.12.2022 14:49
Честито, Кристина. Аз съм на 53, но се чувствам като на 41. На 4.12. за мен се слуи нещо интересно от преди 30 години и го отпразнувах( по-точно отбелязах) у дома със семейството. През 1992 г. на тази дата преплувах в басейна на ВВМУ 4800 м.
Поздрави!
цитирай
5. candysays - Благодаря ти, barin!
07.12.2022 07:59
Хубав ден! Поздрави и от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4280530
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...