Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2021 17:58 - * 703 j *
Автор: pvdaskalov Категория: Тя и той   
Прочетен: 12302 Коментари: 9 Гласове:
16

Последна промяна: 24.10.2021 18:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                       ЛИТЕРАТУРЕН  МИШ-МАШ

Избрани мнения и отговори от постинг * 703 i *
и още нещо 

7. pvdaskalov - Съдържателен...
23.10. 2021; 22:51

anetta написа:

да живееш само в спомените си, а да не създаваш нови..макар че не е точно така де..печенето на чушки с Лео си е спомен..а ако имаш и нови обекти за разследване също..
и може ли един приятелски съвет..не влизай в битки. Дамата, която ти гласува отрицателно, я остави, негативизма нея да разяде..усмихни се и подмини.. Така ще запазиш себе си, иначе ще върнеш гадни спомени, които теб ще тормозят..
Пиер..понякога не си струва..
Поздрави от мен и от котешкото стадо..: )))


Съдържателен и полезен коментар, Ани. Благодаря ти.
Любопитно и просто не е за вярване, но колкото повече се отдалечаваме от историческите събития, толкова по-реална преценка даваме за тях. Губим тогавашните детайли, но виждаме последствията и оттам идва правилната оценка. На времето случващото се не ме впечатляваше толкова, за да го опиша под някаква форма
. Водил съм дневници, но на кои обекти съм бил и какво точно съм измервал. Безценни са, докато отделните случки в ежедневието трябва да бъдат пресети от времето. Остават в паметта само единични случаи.
Какво става в момента? За тъжни неща не ми се говори. не е редно, всеки си има проблеми. Виж, нещо комично, което наистина се е случило или фантазията се е развихрила и го е измислила - ДА, върви, става. Например Дормира е старо видение, но... не остарява. И има безброй рими, които могат да я разкрасят. Котарачето - също. Вече се улавям, че ми е приятно да разговарям с него, започна и да слуша, оставя се да го галя и само отвреме на време си позволява да ме захапе. Но да измислям, че е събрало котките от квартала, че се бие в гърдите "Аз съм софиянче и ще ме слушата!Трябва да се имунизирате, иначе няма да играя с вас.." не върви. Блог.бг не е детска градина.
Нови истории? Не съм за тях... Да не обсъждаме? Няма да се разправям, но в понеделник ще пусна извадки от гадните клетви по адрес на леля ти Лида. Не съм суеверен, но урочасването като отрицателна енергия е над 60-70 процента доказано. Както положителната, която трябва да излъчват лекарите и въобще персоналът в болницата. Вещиците не напразно са изгаряни.
Благодаря! Не останаха символи от препоръчителните 2000. Няма да проверявам и правописа…

П и е р

11. pvdaskalov - Добре, малка Ани....
24.10. 2021; 10:06

anetta написа:

Точно от това исках да те предпазя, Пиер. Отвръщането на лошото с лошо не е най-добрият вариант за теб. Ще пуснеш неща, които ще те отведат в миналото, ще изпиташ пак същите негативни емоции..и защо ти е? А да не говорим, че трябва да влизаш, да четеш, да отговаряш, което пак ще ти е гадно. На хората сеир ли искаш да правиш, ама той ще е за твоя сметка..: ) т.е. за сметка на твоите емоции..
Нямам идея госпожата за какво се бори..и какви томахавки размята, ама хубаво е да спре..четох блога ѝ..красиви думи.. струва ли си да ги развява с отрицателни гласувания..
И аз имам такива зрънца..ама само като помисля, че връщайки се в миналото, ще изпитам пак същите негативни емоции..ще преживея отново гадостите..и веднага насочвам мисълта си другаде..не си струва!
И един въпрос..защо пазиш такива неща?! а не оставяш времето да ги потопи в забрава?..
И вещицата е живо същество..и тя душа носи..опитай да бъдеш силен и да не си кукла на конци..защото явно дамата иска да те ядоса..и успява..
Тц..клетвите винаги се връщат към подателя..винаги!
Ми..май няма какво друго да кажа..изказах мнение..а решението е твое..
Хубава вечер и лека нощ..


Добре, малка Ани, ще те послушам, макар да си на половината на моите години. Представих си следната ситуация:
Стоя, да речем в някакъв парк, и чакам някого или нещо да се случи, та да имам нова история за Блога. По алеята се задава млада майчица, тика количка с бебе, а пред тях подскача момиченце с панделка. То се спира на две крачки от мен, ужасено се хваща с ръчички за бузките и казва: "Пепелянка, чичко! Готви се да ви ухапе, но не я убивайте, моля ви, аз съм еколожка." Свеждам усмихнат поглед надолу и... наистина. За миг ми мина през съзнанието - ако не я убия, а я ритна само към тревната площ, ще ухапе друг Човек. Мислѝ му после, Петре, как ще постъпиш!" Но я ритнах точно по издутината на корема ѝ, където навярно някое глътнато мишле чете вестник.... Бръкнах в джоба, извадих един голям шоколад Милка (на идване в парка го бях купил, много обичам шоколад; в детството имаше само псевдомарципани), погледнах в очите изравнилата се с нас майка с количка, попитах я може ли да дам шоколад на детето, че ме спаси от змия, а тя: „Може, разбира се.” Отминаха, тя го взе от ръцето на детето, отчупи му парченце, останалото скъта за после… Какво направих аз? Между редките борове видях червендалест кон с полицай на гърба. Погледнах към земята, пепелянката още се гърчеше от шута. Изтичах, казах, полицаят-левент извади допотопен телефон и след няколко минути дойдоха двама запъхтяни служители на близкия Зоопарк.

П и е р

                    И  ОЩЕ НЕЩО

 

Въздиша човек по детството свое,

но къде са, за Бога, любимите хора

от време оно? Луната, звездите –

те пак са си тук, песента на щурците,

уханните рози…

                         …Край тебе топуркат

вашите внуци, разкажи им какво е било,

макар и фалшиво, песен попей,

помилвай косици, побори се със тях,

чуваш ли колко е звънък детският смях?

 

Ако ли нямаш си никой, котаче вземи,

само дано е с по-мекички лапи и тъпи зъби,

не ще е по-мирно от теб, какъвто си бил.

 

А впиеш ли поглед в портрета със рамка,

сълзите изтрий, полегни, очи затвори,

може пък в дрямка да чуеш гласа ѝ отново.

 




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - 19:38 - rosiela
24.10.2021 20:07
Отново Тя. Не ми е до червения палец. Могат да се направят много изводи в неин ощърб. От това име ми се повдига.
цитирай
2. fun1001 - : р )))))
24.10.2021 22:02


Тя, те обича, но не знае, как да го изрази..и Валери, обочаше, така...страстно

чудя се, как може да му пишеш името..с гл буква..
то е.паразит, смукач на..Енергия - и логично, е, да.издирва..
най добрите, щедри Донори!

не си струва, Петре..
права е Анета..
гушни си..котарачето @
цитирай
3. pvdaskalov - Развесели ме ....
24.10.2021 22:34
fun1001 написа:


Тя, те обича, но не знае, как да го изрази..и Валери, обочаше, така...страстно

чудя се, как може да му пишеш името..с гл буква..
то е.паразит, смукач на..Енергия - и логично, е, да.издирва..
най добрите, щедри Донори!

не си струва, Петре..
права е Анета..
гушни си..котарачето @

Развесели ме, Юлче, преди сън! Как ще спя сега? Значи затова Тя (напук на твоята забележка за главната буква) така неистово искаше да умори моята булка. Почвам да тълкувам вече всяка Нейна дума. Да не излизала от болницата - такава беше една от заръките й. Но повече Нейни явни и тайни послания няма да съобщавам, защото така обещах на малката Ани.
П и е р
ПС - А като дойда във Виена, ще те поканя на театър в Баден. Навита ли си? Забравих... Ако не си имунизирана, не те искам.
цитирай
4. anetta - Пиер,
25.10.2021 08:53
заблуждаваш другите с това "малката Ани"..: )) Никак не съм малка, гоня 50-така, а това си е половин век..архаична съм..: )))
Прекрасен ден и нова седмица..
цитирай
5. pvdaskalov - Не знаех...
25.10.2021 10:46
anetta написа:
заблуждаваш другите с това "малката Ани"..: )) Никак не съм малка, гоня 50-така, а това си е половин век..архаична съм..: )))
Прекрасен ден и нова седмица..

Не знаех, прецених по твоя аватар. Но нали за всяка грешка има прошка? Едва ли е фатална. Преценил съм, че си умна, мила, благородна и не само те приех като дъщеря, но се вслушах и в твоите съвети. Едно е да ги прочета, а друго да ми ги каже твоята връстница по телефона, която е с две-три години по-малка. Тя обичаше повече майка си, наследи и професията й, а аз бях все в командировка. Едва сега ми се обажда по два пъти дневно, но трябва ли да я забърквам в кашата, която съм нагазил? Ти, Ани, си свидетел на блоговата атмосфера и затова послушах твоя съвет. Дано не съм сгрешил, защото и "любимия ти Президент" има съветници, но той сам е на топа на устата... И тъй, няма да се повтори, но не очаквай да се обръщам към теб и с "Госпожо"...
Пожеланито ти за прекрасен ден се сбъдна в Калофер. Котарачето се мие с езиче на слънчеце, макар че не чакаме гости. Ние с него сме два самотни монаха, но не искаме никой да ни съжалява. Самодостатъчни сме си, макар че то има перспективи през март догодина. От сега му идват гостенки да го оглеждат, а то се прави на разсеяно.
Изпраща поздрави на роднините си.
П и е р
ПС - Вместо да се сърдиш, трябваше да кажеш хареса ли ти неговото изпълнение като солист в дуета на "Космическите котки". Точно така се поръчват в Ютюб.
цитирай
6. anetta - : )))
25.10.2021 11:27
е чак пък "госпожо"...: ))) това е надуто и натруфено..
супер е, че има дъщеря почти наборка..щото предполагам, че горе долу говорим едно и също. Пиер, човек трябва да си избира битките, а те обикновено са със себе си, а не с другите.. Избягвам съветите, давам мнение.. защото няма как да поема отговорността за съвет..и да искам, не мога..
Оооо за котаците, май няма нещо което да ме учуди..или да ми е ново..В къщи имам 4 /все още/ ама и 4-те с различен характер.. Бебка е манипулатор..амааа невероятен манипулатор..хър..мъъррр..и и ставам робиня..: ))) Тери е мъжкар..гледа отвисоко..наблюдава ме, не ми се вре толкова..амааа се присламчва и все до мен да спи.. Рижка и Миска..едната дивачка..ама пълна..хич не я интересува гушкане и галене..дай и да препуска и къде какво докопа да му види сметката. Имах слушалки..е вече нямам...такава игра падна с тях, че ми беше съвестно да и ги взема..а пък и аз ще си имам нови слушалки. Миска..е кокона още от малка..прави стойки..гледа те..протяга се, извива гръбче и пак те гледа..обожава да се препича на слънце..и да гледа от високо..тя е над нещата..: )))
пп няма да се сърдиш, ама не гледах клипчето в тубата..по принцип не гледам клипчета..имам си ги на живо..а и предпочитам да прочета нещо, вместо клипчета и филми..хубавата книжка, разказчета..поезия..това ми е слабостта..: )
цитирай
7. krysy - Пиер,
25.10.2021 11:32
Подкрепям Ани изцяло. Не си заслужава да се живее с негативните спомени и емоциите, които те пораждат. Това те ощетява. Търси радостта в дребните неща. Въпросната "дама" просто я игнорирай, тя не заслужава някакво внимание. За сторените злини рано или късно ще си получи заслуженото.
Пожелавам ти прекрасен ден. Усмихни му се.
цитирай
8. pvdaskalov - Малииии...
25.10.2021 12:42
anetta написа:
е чак пък "госпожо"...: ))) това е надуто и натруфено..
супер е, че има дъщеря почти наборка..щото предполагам, че горе долу говорим едно и също. Пиер, човек трябва да си избира битките, а те обикновено са със себе си, а не с другите.. Избягвам съветите, давам мнение.. защото няма как да поема отговорността за съвет..и да искам, не мога..
Оооо за котаците, май няма нещо което да ме учуди..или да ми е ново..В къщи имам 4 /все още/ ама и 4-те с различен характер.. Бебка е манипулатор..амааа невероятен манипулатор..хър..мъъррр..и и ставам робиня..: ))) Тери е мъжкар..гледа отвисоко..наблюдава ме, не ми се вре толкова..амааа се присламчва и все до мен да спи.. Рижка и Миска..едната дивачка..ама пълна..хич не я интересува гушкане и галене..дай и да препуска и къде какво докопа да му види сметката. Имах слушалки..е вече нямам...такава игра падна с тях, че ми беше съвестно да и ги взема..а пък и аз ще си имам нови слушалки. Миска..е кокона още от малка..прави стойки..гледа те..протяга се, извива гръбче и пак те гледа..обожава да се препича на слънце..и да гледа от високо..тя е над нещата..: )))
пп няма да се сърдиш, ама не гледах клипчето в тубата..по принцип не гледам клипчета..имам си ги на живо..а и предпочитам да прочета нещо, вместо клипчета и филми..хубавата книжка, разказчета..поезия..това ми е слабостта..: )

Малииии, както възклицава Валери, какво си писала, какво прочетох. Явно, трябва да отида на очен, макар че пия Гинко билоба. Вместо "човек трябва да си избира битките", прочетох "булките". Котаречето се изстреля от кабинета ми навън, защото насмалко да падна със стола върху него. Сега трябва да му търся бял камък... заради уплахата.
Наистина човек трябва да се бори със себе си и за добро, и за лошо. А за инцидента - не си виновна. Не знам само дали могат да ми монтират две лещи наведнъж или през 20-тина дни, както Пфайзерите.
Благодаря!
П и е р
цитирай
9. pvdaskalov - Не допуслам...
25.10.2021 12:51
krysy написа:
Подкрепям Ани изцяло. Не си заслужава да се живее с негативните спомени и емоциите, които те пораждат. Това те ощетява. Търси радостта в дребните неща. Въпросната "дама" просто я игнорирай, тя не заслужава някакво внимание. За сторените злини рано или късно ще си получи заслуженото.
Пожелавам ти прекрасен ден. Усмихни му се.

Не допускам, че Криси и Ани са се уговорили, но са прави. Никога не съм мислил, че ние, мъжете, сме по-красивата и по-умната половина на Земното кълбо. Ще проуча обаче дали ще може да няма палци и коментари под Блога, за да имам време да науча котарачето да чете и пише.
Поздрави на Варна, Криси, и на Седмата пейка в Шишковата градина!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pvdaskalov
Категория: История
Прочетен: 2106586
Постинги: 726
Коментари: 6890
Гласове: 13604
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930