Алан Джаксън, фестивалът АКВАПАЛУЗА и спонсорството в туризма, полезно за двете страни и страхотно за гостите
(Урок за българския туризъм и българските производители)
Регенсбург, 01.11.2017
Алан Джаксън изпълнява „Чатахучи“ пред 35 000 гости, качени на 4 000 лодки, на фестивала „Аквапалуза“, спонсориран от американската фирма „Sea Ray“ и проведен през 2009 г. на езерото Лейк Мартин (Алабама). Lake Martin е известен американски туристически център за плуване, плаване, водни ски, кемпинг и голф.
СТРАХОТНАТА ГЛЕДКА ОТ СЪБИТИЕТО – тук:
https://www.youtube.com/watch?v=q3trNaSBHWg
· Компанията „Sea Ray“ е част от компанията „Brunswick Boat Group“ (гр. Ноксвил, щат Тенеси) има 650 служители и произвежда лодки за отдих.
· Компанията „Brunswick Boat Group“ е най-голямият производител на спортни лодки в света - Sea Ray, Bayliner, Meridian; Boston Whaler – риболовни лодки; Crestliner, Cypress Cay, Harris (бивши FloteBote), Lowe, Lund, Princecraft fishing). Производството й се разпростира до Европа и Нова Зеландия. Има годищна печалба 1млрд долара и 4400 служители.
· „Brunswick Boat Group“ е част от корпорацията „Брунсуик“ (Чикаго), с оборот около 4 млрд. долара и 27 000 служители.
Има ли в България, респ. по Черноморието фирми-производители, които биха спонсорирали подобно събитие за гостите на българския морско-туристически бранш???