Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2021 00:13 - Банго Васил си остава традицията за истинския православен християнин !
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 3126 Коментари: 24 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

На 14 януари истинските православни християни празнуват Васильовден.
Поради традиционното си чуждопоклонничество и сметкаджийски квазиморал на управниците от всички цветове този празник бе официално преместен на 1 януари /преди години/. Истинските православни християни в лицето на редица близки народи обаче не се отрекоха от традицията . 

За наш срам българските цигани не излязоха толкова … като башбългарите и празникът под названието “Банго Васил” е един от най-светите им празници.

Дали не станахме по-големи католици от Папата ?

И по-големи цигани от ромите ?

image

Дори Джузепе Верди е посветил на този музикален народ /ромите-т.е. циганите/ част от великолепната си музика в непостижимата си опера “Трубадур”: 

https://www.youtube.com/watch?v=Ta3e3U41sm0


Явно заслужават да бъдат поздравени за празника подобаващо с една традиционна циганска песен :












Тагове:   забавление,


Гласувай:
12



1. tonsun - https://www.youtube.com/watch?v=x4-MORq8LTs
14.01.2021 00:45
Ами ... На празник, като на празник... :)
С наздравица и песен!
И Благослов! (hi)
цитирай
2. kvg55 - born,
14.01.2021 08:55
Помня старите дати на тези празници. Дори след промяната продължихме да си ги празнуваме по старому - Василовден, Йордановден, Ивановден.
цитирай
3. nedovolen - Съгласен с всичко от часа на публ...
14.01.2021 09:39
Съгласен с всичко от часа на публикуване до последната песен.
Поздрави за всички празнуващи!
Ром не е циганин, а вид питие. Циганина си е циганин. И той се обижда на ром.
И аз съм привърженик на старото, от календара до питието.
Само вино и ракия купувам на старо.
:)))
цитирай
4. born - Ами. . . На празник, като на празник. ...
14.01.2021 22:13
tonsun написа:
Ами ... На празник, като на празник... :)
С наздравица и песен!
И Благослов! (hi)

Хубаво, ама утре като го набедят за през лятото примерно, ако скимне на някой влиятелен инфлуенсър и започнат да те убеждават, че Васил не бил Васил, а Василка, как ще го честваме ?
цитирай
5. born - Помня старите дати на тези празн...
14.01.2021 22:16
kvg55 написа:
Помня старите дати на тези празници. Дори след промяната продължихме да си ги празнуваме по старому - Василовден, Йордановден, Ивановден.

То и аз ги помня, но сега всеки ден е празник на нещо. Едно време се подигравахме на турците, че имали много празници, но сега ги ударихме в земята...
цитирай
6. born - Както винаги заключенията ти са правило за следване и подражание !
14.01.2021 22:18
nedovolen написа:
Съгласен с всичко от часа на публикуване до последната песен.
Поздрави за всички празнуващи!
Ром не е циганин, а вид питие. Циганина си е циганин. И той се обижда на ром.
И аз съм привърженик на старото, от календара до питието.
Само вино и ракия купувам на старо.
:)))


цитирай
7. elenkokoschkov - Взе ми думата от устата!!
14.01.2021 23:34
nedovolen написа:

Ром не е циганин, а вид питие. Циганина си е циганин. И той се обижда на ром.
Само вино и ракия купувам на старо.
:)))

цитирай
8. born - Комент 8 на тъпото, но нагло създание тулупка1 е изтрит.
15.01.2021 18:31
"Омм сестроо ИИИ гушш татко."
Ше ти съдера г@за като те докопам, ненормалнице. Ще го скъсам но не от @б@не, а от пердах...
цитирай
9. barin - Здравей, Стефане. На датата 14-ти ...
15.01.2021 21:16
Здравей, Стефане. На датата 14-ти яниуари е по-добре да обърнем внимание на св. Нина. Преди три или четири години публикувах материал за св. Нина във Wikipedia, но не ми я приеха.
Поздрави!
цитирай
10. kvg55 - До 5. born
15.01.2021 22:12
Нощес сънувах, че са ми дошли на село на гости роднини, много роднини, ама все непознати. Между тях и една млада ромка. Казах й, че е циганка, че циганин е звучна българска дума. А тя понечи да ме зашлеви. После се борих с баща й. Ама че глупости.
И Херо Мустафа празнува Банго Васил.
цитирай
11. nedovolen - Приканвам неуважаемата лупка да ...
16.01.2021 12:59
Приканвам неуважаемата лупка да замърсява само моя блог по мой адрес. Да не чистят след нея уважаемите блогъри. Извинявайте, уважаеми! Такова чудо в перях не бях срещал.
:)))
цитирай
12. nedovolen - На 13-ти коментар от 13, 13ч няма да ...
16.01.2021 16:48
На 13-ти коментар от 13,13ч няма да отговарям, че е включен на изпарение.
:)))
цитирай
13. анонимен - 14 януари? Тез моми, с тез голи гъ...
16.01.2021 19:21
14 януари? Тез моми, с тез голи гърбове, ще измръзнат, бе, Борне?!
цитирай
14. born - На какво основание не ти я приеха ?
16.01.2021 21:18
barin написа:
Здравей, Стефане. На датата 14-ти яниуари е по-добре да обърнем внимание на св. Нина. Преди три или четири години публикувах материал за св. Нина във Wikipedia, но не ми я приеха.
Поздрави!

Извини ме за любопитството, но ми е интересно - на какво основание ?
цитирай
15. born - Нощес сънувах, че са ми дошли на село ...
16.01.2021 21:20
kvg55 написа:
Нощес сънувах, че са ми дошли на село на гости роднини, много роднини, ама все непознати. Между тях и една млада ромка. Казах й, че е циганка, че циганин е звучна българска дума. А тя понечи да ме зашлеви. После се борих с баща й. Ама че глупости.
И Херо Мустафа празнува Банго Васил.

Не си споделял, че имаш роднини цигани !!!
ПП. Майтап , Краси !
цитирай
16. born - Два коментара на тъпото парче лупка1 изтрити според МОИТЕ правила...
16.01.2021 21:24
Следва предупреждение от мен, че ще й ... майката.
Но ще стане по късно, че ми липсва свободно време.
цитирай
17. kvg55 - До 17. born
16.01.2021 21:27
Ама нали споменавам, че роднините са непознати.
Досега не са ме търсили за признаване на бащинство.
цитирай
18. born - 14 януари? Тез моми, с тез голи гъ...
16.01.2021 21:33
go4iito написа:
14 януари? Тез моми, с тез голи гърбове, ще измръзнат, бе, Борне?!

Те са калени като хАмстердамските мигрантки от Панагюрските колонии. А бай Мангал с кларинета е вземал уроци и той в школата в хАмстердамската мигрантска консерватория, чийто почетен д-р Honoris causa perduta бил Fenomena от Панагюрските колонии. Бай Мангал положил доста труд и храни, за да достигне неговото ноторно ниво и релевантно тегло.
цитирай
19. born - Ама нали споменавам, че роднините ...
16.01.2021 21:39
kvg55 написа:
Ама нали споменавам, че роднините са непознати.
Досега не са ме търсили за признаване на бащинство.

След инагурацията на новия президент на Кравария, неговата гаулайтерка тук вероятно ще ускори подписването на Стамбул конвенци от башББулгар government, след което такива глупости като майчинство и бащинство ще отпаднат по естествен законодателен начин, Затова не се вълнувай особено - малко остана ...
цитирай
20. born - Приканвам неуважаемата лупка да ...
16.01.2021 21:42
nedovolen написа:
Приканвам неуважаемата лупка да замърсява само моя блог по мой адрес. Да не чистят след нея уважаемите блогъри. Извинявайте, уважаеми! Такова чудо в перях не бях срещал.
:)))

Да не ти пука, nedovolen. Купил съм цял комплект гуми и съм добре зареден за още тулупски простотии.
цитирай
21. barin - Стефане, не приеха първият ми опит ...
16.01.2021 21:52
Стефане, не приеха първият ми опит за доклад, че на същата тема имало преди няколко години доклад на Танев и Манев, доразвит и допълнен впоследствие от Г. Кръстев( лека мун пръст). Нямало какво ново да се предстваи, което не беше вярно. Темата беше "Старобългарският календар- май-точния в света".
цитирай
22. kvg55 - До 19. born
16.01.2021 22:17
Да можеше "Стамбул конвенци" да нахрани чааветата, да я приемем. Ама то целта е съвсем друга - да ме лишат от бащинство.
Чакам демократите да приемат предложеният от Председателят на Камарата на представителите Нанси Пелоси и председателят на Комитета по правилата Джеймс Макгавърн пакета от закони за 117-ия конгрес, който съдържа „перспективни“ предложения и включва заличаването на свързаните с това определения на пола като „баща”, “майка”, “син” и “дъщеря“ за да напиша постинг.
цитирай
23. born - Да можеше "Стамбул конвен...
16.01.2021 22:45
kvg55 написа:
Да можеше "Стамбул конвенци" да нахрани чааветата, да я приемем. Ама то целта е съвсем друга - да ме лишат от бащинство.
Чакам демократите да приемат предложеният от Председателят на Камарата на представителите Нанси Пелоси и председателят на Комитета по правилата Джеймс Макгавърн пакета от закони за 117-ия конгрес, който съдържа „перспективни“ предложения и включва заличаването на свързаните с това определения на пола като „баща”, “майка”, “син” и “дъщеря“ за да напиша постинг.

Ако трябва да изложа и моето мнение по въпроса, то термина "баща" е малко относителен, тъй като само майката знае точно кой е бащата. Затова един мой приятел навремето /по-стар Мъдрец от Мен/ ми бе дал следния съвет/наставление: "Когато видиш детенце наблизо край теб- погали го по главицата - може да е твой син или дъщеричка." И аз го спазвам този съвет до ден днешен...
ПП. Като изчел почти всичките ми томове със сентенции человек трябва да ти призная, че съм цитирал най-релевантно тази мъдрост в приложението към том Х р-л 22, гл. 42, стр. 161 с позоваване на източника /Мъдрец Цвъро от магазин "Явор"- 1963 год./
цитирай
24. kvg55 - До 23. born
16.01.2021 23:36
Споменавал си ми за мъдреца от магазин "Явор". Народът ни е мъдър и не заслужава съдбата си.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4602058
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031